No niin, aloitellaanpa tämän blogin henkiinherättäminen. Hieman tekohengitystä ja ravistelua ja laitetaan homma käyntiin!

 

Ajattelin ensimmäiseksi vähän kirjoitella suunnitelmistani blogini suhteen; paljon sisustamista ja oman kodin kuvia, vinkkejä sisustusostoksiin edullisesti, hieman tee-se-itse-askartelua, ripaus matkustelua ja ruuanlaittoa. Äidiksitulon myötä ripottelen ehkä välillä myös tekstiä ja vinkkejä vauva-arkeen. Aina ajan niin salliessa, tietysti. Aktiivisen pikkumiehen äitinä tämä tarkoittaa vauvan päikkäriaikaa :)

Hieman itsestäni:

Olen siis tällä hetkellä äitiyslomalla heinäkuussa syntyneen poikani kanssa, mutta työkseni lentelen ympäri Eurooppaa osana matkustamohenkilökuntaa. Jo työni kautta pääsen välillä piipahtamaan maapallon eri kolkissa, mutta matkustaminen on myös vapaa-ajan intohimoni. Olen käynyt lukuisissa eri paikoissa, ja ajattelin jakaa pienen palan kokemuksiani kanssanne.

Toinen ehdoton intohimoni on sisustaminen. Eritoten moderni, mutta kotoisa sisustus on minun juttuni. Rakastan hyviä sisustusvinkkejä, ja koska olen hyvin pihi pidän erityisen paljon rahaasäästävistä hyvistä nikseistä. Tästä esimerkkinä maalaamamme kylpyhuone, edellisen asunnon kalvoitetut kaakelit ja kaapinovet keittiössä ja kaikenmaailman muut pienet niksit joita on tullut kokeiltua vuosien varrella. Myös ihanat sisustuksen design-tuotteet saa kuolani valumaan, mutta koska hintalappu usein hieman järkyttää olen kerännyt ympärilleni vastaavanlaisia tavaroita huomattavasti edullisemmin. Annettakoon että ostaisin kyllä aina aidot, jos olisin tehty rahasta. Kuitenkin mielestäni rahalle on parempaakin käyttöä, kuten pienokaiseni säästötili yms, joten olen tyytynyt tällaiseen ratkaisuun. Jotain aitoja tavaroita kuitenkin olen ostanut säästeltyäni rahaa itseeni, sellaisena harvinaisena pienenä lahjana sillointällöin. Vaatteisiin ja laukkuihin en niinkään laita suuria summia, vaan ylimääräinen penni saattaa välillä kulua sisustukseen. Arvostan tyyliä, jossa on kohtalainen hinta.

Tässä nyt pieni alkupala. Toivottavasti pääsen pian jakamaan kuvia ja ideoita kanssanne!